Hyppynaru – Cardio- ja HIIT-treenit jokaiseen kuntotasoon

Tekijä: Herbalife Nutrition
Urheilija treenaa hyppynarulla salilla

Hyppele uuteen kuntoilumaailmaan. Lisää HIIT-treeniisi vanhoja temppuja ja uusia trendejä.

Pystysuuntainen hyppelyharjoittelu on nyt suosittua niiden keskuudessa, jotka haluavat kehittää räjähtävää voimaa, nopeutta ja voimaa. Verkosta löytyy monia vaikuttavia videoita. 

Jos et pidä hyppelystä, jalkojen nostelu maasta muulla tavoin tarjoaa monia terveyshyötyjä. Lisäksi sinun ei tarvitse mennä kuntosalille päästäksesi nauttimaan niistä.  

Hyppyvariaatiot vaihtelevat yksinkertaisista tähtihypyistä ja korkeammista burpee-tasoisista hypyistä omiin suosikkeihini, hyppynaruhyppelyyn.  

Hyppynaruhyppely on erinomaista treeniä. Se on suosikkimme, koska sillä voi päästä kuntoon yksinkertaisesti ja edullisesti. Lisäksi se on todella hauskaa. Me emme edes ole ainoita: hyppely on yksi personal trainereiden, ammattinyrkkeilijöiden ja julkkisten, kuten Katy Perryn, Jake Gyllenhaalin ja Sylvester Stallonen tärkeimmistä harjoitteluista. 

Ota siis hyppynaru ja anna sille mahdollisuus!  

5 syytä hypellä  

  1. Et tarvitse kalliita välineitä tai kuntosalijäsenyyttä. Voit hypellä missä tahansa.  
  2. Hyppely tarjoaa kokonaisvaltaista treeniä vatsalihaksille, jaloille, olkapäille ja käsille.  
  3. Säännöllinen hyppely auttaa lisäämään lihasmassaa ala- ja ylävartalossa.  
  4. Voit hypellä sinulle sopivalla tahdilla, joten se sopii erinomaisesti kaiken tasoisille kuntoilijoille. 
  5. Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä – se on myös hauskaa!